Logo

Logo

11 grudnia 2014

Wszystko co chcielibyście wiedzieć o brick-stitchu, ale baliście się zapytać | Everything You Always Wanted to Know About Brick Stitch* (*But Were Afraid to Ask)


Jest tutorial! Pierwszy w mojej karierze. Parę osób pytało mnie o wyszywanie popularnym wśród rekonstruktorów "brick-stitchem", czyli haftem cegiełkowym.

Jak zwykle - skupiłam się na praktycznej stronie tematu, w końcu to moja domena. Nie jestem z wykształcenia historykiem, archeologiem ani konserwatorem tekstyliów.

Jestem inżynierem (a nawet magistrem inżynierem) w zupełnie innej dziedzinie, a do rękodzieła (współczesnego i historycznego) podchodzę zarówno praktycznie jak i historycznie.

1 komentarze:

  1. (Rys. 9) Czy jak to wyszywasz to jakoś sobie zaznaczasz wzór na tkaninie, czy liczysz "kreski" haftu? Kiedyś próbowałam, ale ciągle mi się coś myliło :P
    Teraz chciałabym do tego wrócić, ale muszę mieć łatwy wzór i dobrą metodę :)

    OdpowiedzUsuń

Blog Designed by The Single Momoirs